torsdag 23. juli 2009

London

Tirsdagen kom jeg endelig hjem fra England. Etter to uker med striregn og dårlige hoteller fikk jeg hjemlengsel og ville egentlig bare sitte på toget, spise potetgull og lese i boka mi.

Siden jeg likevel må skrive om ferien min på bloggen for ikke å få noen søte, faste lesere på nakken tenkte jeg å dele opp innleggene. Ett for London og ett for resten av sør-england. Har på følelsen at det kommer til å bli mer bilder enn tekst, men shit au. Her får dere London-innlegget. Resten kommer kanskje i morgen.
Image and video hosting by TinyPic
Ah, drømmeprinsen
Image and video hosting by TinyPic
Jackson stod opp av graven bare fordi han hørte at jeg kom til London. True story.
Image and video hosting by TinyPic
Mamma måtte selvfølgelig sjekke om rynkene hans var ekte. Sjokk at hun er fascinert.
Image and video hosting by TinyPic
Mamma: "Hvem er det da, Marthe?"
Marthe: "Åh! Det er han... han... Oliver Twist!"
Mamma: "Det der er Jamie Oliver..."
Say no more.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jeg har også gått på utallige markeder. Camden, Notting Hill, Spitalfields... Hvor jeg også har sett utallige raringer. Her er bare noen få av dem.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ben & Jerrys chocolate fudge brownie. Ohdear.
Image and video hosting by TinyPic
Et spørsmål til dere. Er dette, eller er det ikke bokhandelen i filmen Notting Hill?!

6 kommentarer:

N A D ii A sa...

Ååh gawd! DU ER UTROLIG HELDIG SOM HAR VÆRT I LONDON!!

Jeg vil dit. Sukk

N A D ii A sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
N A D ii A sa...

Ååh gawd! DU ER UTROLIG HELDIG SOM HAR VÆRT I LONDON!!

Jeg vil dit. Sukk

Karina Mathilde sa...

ahh den platebutikken såg herlig ut :-D

sissel sa...

Å, e ska kanskje t london t høstferien!<3 gleda me kjempemasse når e såg ditta! XD

sissel sa...

Sv.: heia:) ehm, e kom faktisk inn på kongshaug (en musikkskule e ha søkt på) så e flytte t bergen :O :D så e håpe e kan besøke enkelte, mn no bor e jo enda lengre vekke:S