tirsdag 24. november 2009

Argentina here I come

Nå har jeg endelig bestemt meg for hva jeg vil. Det blir Argentina. Jeg har fått høre kjempemye bra om landet og siden spansk er et verdensspråk kan jeg etterhvert reise rundt i nesten hele sør-amerika og spania, noe som er superbra. I tillegg kan jeg jo spansk muntlig og skriftlig når jeg kommer hjem og kommer mest sannsynlig til å få kjempegode karakterer i spansk når jeg begynner på språklinja. Og det er jo positivt.

Jeg var jo relativt forbanna da jeg i går fikk vite at ei fra byen - som hadde tusen forskjellige allergier - kom inn i USA, så mamma ringte AFS for å høre etter. Ettersom hun hadde sendt inn søknaden tidligere enn meg kom hun inn. Det suger litt, men egentlig så vil jeg til Argentina nå, og selv om jeg hadde fått plass i USA hadde jeg valgt bort det. Det viste seg også at det bare var tre-fire plasser igjen i Argentina så om jeg ville ha plassen min måtte jeg si fra i morgen. Men altså;

JEG SKAL TIL ARGENTINA!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

KULT!

3 kommentarer:

hedda sa...

lol, marit sendte jo inn lenge etter deg. vi var på mørkekjøring noen dager etter afs-møtet, og da hadde hun vært på det siste legemøtet, så sa hun "i dag skal jeg sende inn søknaden min!". og da hadde vel du sendt inn? men uansett, argentina blir nok AMAZING! kjenner jeg misunner deg litt i grunnen :D du får jo noe helt annet å fortelle når du kommer hjem igjen!

Lise sa...

Så tøft da :D

Ingunn sa...

Høres spennende ut! Du får sikkert et fantastisk år ;-)