mandag 16. november 2009

Det bare måtte skje

Jeg skjønte at noe var feil med søknaden allerede da jeg så nummeret til AFS dukke opp på skjermen. Og selvfølgelig måtte jeg ha rett. Som mange av dere vet er jeg allergisk mot katter og AFS mente at alle familier i USA hadde katt. De kunne alltids sende søknaden min tilbake, men at det ville være å lyve hvis jeg strøk alt som har med katt å gjøre. Derfor ville de ha meg til å si ja til Italia. Greit at det var på tredjevalget mitt, men ser det ut som om jeg kan italiensk? Alaska ville vært bedre.

Om dere unnskylder meg litt skal jeg hoppe på sjøen og satse på at ingen finner meg.

Edit: nevnte jeg forresten at mobilen min gikk tom for strøm midt under samtalen? Nei, jeg gjorde ikke det nei. Så nå kan hun fra AFS gjøre hva enn hun vil fordi jeg ikke fikk forklart meg. Grav meg ned.

2 kommentarer:

Hege sa...

Bedre i Italia Marthemor. Snakka engelsk der me vettu ;)

Anonym sa...

Rart, må jo gå an å finne en familie som ikke har katt