mandag 2. november 2009

Hjemmeintervju med AFS

Nå har folket fra AFS-nettopp gått. Mamma var jo selvfølgelig helt i hundre og serverte druer, kaffe, eplekake og is. Way to go! Jeg kan i hvertfall innrømme at jeg ble temmelig forvirret når alt snakket om VISA-kort, mobilabonnoment og godkjenning av skoleår begynte. Oh, don't get it started, jeg har ramla av allerede. Mamma får ta den jobben.

I tillegg begynte hun å prate om at vi burde holde så lite kontakt som mulig med vennene våre hjemme. For å sitere sa hun faktisk at jeg skulle legge de på is. Unnskyld meg, men hva faen?

Men nå sitter jeg altså og koser meg med restene av eplekaken og har det egentlig helt fint. Svaret på om jeg får plass i USA kan komme i morgen - eller om et par uker. For min del kunne jeg gjerne dratt allerede i morgen om det hadde vært mulig.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Lise sa...

Håper du får plass :D