tirsdag 16. februar 2010

Tanker om utvekslinga

Gråt meg i søvn i går kveld. Har så sykt mange blandede følelser rundt hele utvekslinga at jeg får lyst å grave meg ned. Hver gang jeg hører ordet Argentina - uansett sammenheng, blir jeg så glad at hjertet holder på å falle ut at brystkassa mi. Men hvis jeg plutselig sier hvor mye jeg gleder meg til jeg drar til kjæresten, venninner eller til mamma får jeg skyldfølelse. Jeg skjønner jo veldig godt at de ikke gleder seg til jeg drar. Derfor føler jeg også at jeg ikke får snakka om det til noen, så her går jeg bare da og gleder meg, sammen med meg selv. I tillegg har jeg den greia at jeg aldri 'facer' ting før det står rett foran nesetippen min. Orker ikke å tenke på det, for da kommer alle tankene om avskjedene med familien og alle vennene mine, og hvor grusomt det kommer til å bli på flyplassen når både Espen, mamma, pappa og venninner skal være med. Herregud, jeg kommer til å dø.

Det er ikke noen tidligere utvekslere der ute som har noen tips vel?
Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

Hege sa...

nydlig header marthemor! :))<3
Slapp av, Argentina kjem til å bli kjempe arti! Dessuten, du kjem jo tilbake!! ;))

Hannie sa...

fin du er på håret :D det kledde du!

Hedda sa...

off, har samme problemet. gråter meg til søvne annenhver kveld, og i det siste har det ikke gått en gang at jeg har besøkt håkon uten at jeg har skreket til han. kommer til å bli helt forjævlig. forundrer meg ikke om jeg reiser hjem midt under oppholdet! det kommer til å bli steinbra, marthe. og du kan snakke med meg om det, så kan vi glede oss sammen :* i alle fall ei som har forståelse for grininga mi!

Jon sa...

Det går så bra så :) og ang. Spørsmålet du stillte meg 100 ganger på trening, jaa jeg blir med ;p da kan vi chatte Argentina vettu :)

Monica sa...

Kjenner meg igjen i det der ja. Jeg gleder meg kjempe mye til å dra, men samtidig så ligger det en klump nede i magen. Blir trist å reise fra alle venner og familie. Men vi får bare tenke at vi faktisk kommer tilbake, og at vi kommer til å få et utrolig bra år!