torsdag 25. mars 2010

Vaksiner snart unnagjort

Dette stod jeg opp for å gjøre i dag:
Image and video hosting by TinyPic
Både gulfeber og hepatitt A/B på samme dag. Skrekk og gru. I tillegg snek jo BCG-arret mitt seg med på bildet. For å sitere Mia: "Sjer snart ut som en sprøytenarkoman du no!" Så sant, så sant.

Men høydepunktet er jo at jeg heldigvis ikke skal stikkes igjen før om en måned. Da er det mer hepatitt B, eventuelt vannkoppevaksine og tyfoidfeber som står for tur. Vet ikke om jeg skal le eller gråte egentlig. Så etter at jeg var ferdigstukket fikk jeg bestilt meg frisørtime, kjøpte to mursteiner av noen blader og drømte meg bort en liten stund før jeg stakk opp på skolen igjen.
 Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hei :)

Så kult at du skal til Argentina!
Har du fått hørt noe om vertsfamilie eller?

Legger til en link på bloggen min jeg, viss det er greit!?

btw, elsker dave matthews band! Du er den første tror jeg som har hørt om det bandet!

Kristin sa...

SV: Jo, det var meg det!

Har ikke fått høre noe om vertsfamilie jeg heller.. Tror jeg blir gal! Men jeg søkte jo ikke før i november, så får vel ta til takke med ventingen.