tirsdag 16. mars 2010

Gladnyhet

Image and video hosting by TinyPic
JEG HAR FÅTT PLASS I ARGENTINA. På ekte. Sånn helt seriøst. Nå blir neste steg å få vertsfamilie, men ut i fra det jeg har hørt om Latin-Amerika så kan vel akkurat DET ta sin tid. Har hørt om noen som fikk vite vertsfamilien sin ti dager før de dro, for så å få ny familie dagen de kom til Argentina. Så dette kan jo bli spennennde. Nå er det bare en haug vaksiner igjen. Hepatitt B i tre doser, gulfeber, kanskje vannkoppevaksinen og eventuelt malaria. Og så er det en masse drikkevaksiner osv.

I dag presterte jeg dessuten å gli i gangen slik at jeg delja bakhodet drithardt i dørkarmen. Nå gjør det kjempevondt og donaldkul er bare forbokstaven. Og i tillegg klora jeg haka mi til blods på skolen i dag da jeg skulle dra av meg skjerfet. Og så var jeg farlig nær å tryne på vei hjem. Snakk om flaks gitt!

Slik ser jeg forresten ut i dag om noen lurte.
Image and video hosting by TinyPic


4 kommentarer:

Hedda sa...

BEST du brukte rabattkoder fra kupongkoder, nå som jeg har reklamert så aggressivt for det! får 10% ved å bruke det sjøø.

Marthe sa...

Haha, jeg gjorde det ja! Alle 10% og 25%-ene var gått ut på dato, men den som ga meg 50,- rabatt funka. Heldigvis :D

Malin sa...

Gratulerer med Argentina, Hulken! :'D

Anonym sa...

Gratulerer så mye med plass i Argentina! råbraaa