tirsdag 9. mars 2010

Oppdatering

Skal slippe å kjede dere med prøvegnålet mitt. Argentina derimot! Søknadene våre har blitt sendt til AFS i Argentina for endelig godkjenning og i går observerte jeg tilfeldigvis at Argentina var fylt opp. Spørs om jeg fikk plass likevel da! Leste forresten en Argentinablogg (ja, jeg er entusiastisk) i går, hvor det på sommeren (desember) hadde vært rundt 43 grader mens på vinteren (juni/juli) hadde det vært ca. -2 eller noe. Tror det er vår når jeg kommer til Argentina, så HERRE så årstidsforvirret jeg kommer til å bli! Hadde gjort seg meg 30 grader på julaften gitt. Og så krysser jeg forresten fingrer og tær for at jeg havner i nord. VARME (kremt, varmere*).

Psapp - Cosy in the rocket
Inara George - Fools in love

9 kommentarer:

Hedda sa...

kjempesøte outfits! fortsett med det :D armbåndene var råsøte også.

Janita sa...

Ka du skal ha for jakka og ka den kosta da?:)

-Janita

Marthe sa...

Opprinnelig var den 1500,- tror jeg, men tenkte å selge den for ca. 8-900,- siden jeg bare har brukt den én gang og den er så god som ny.

Har ikke helt bestemt meg helt enda though, men legger den ut for salg snart hvis jeg finner ut at jeg vil selge den ;)

Anonym sa...

ikke selg jakka, du ser smashing ut i den!!!!

Hege sa...

du he so søt stil marthe! <3

Anonym sa...

Kjempe fine outfits!! Kom gjerne med flere :D

Ingvild sa...

Du he absolutt ikkje verdens kjedligste stil!
Kjempesøt :D

Lise Sveggen sa...

Du er kjempe søt! Og du ligner bittelitt på Hedda (heddzz.blogg.no) :)

Anonym sa...

Hvilket merke har jakken? Har så lysst på en rød skinnjakke!!!