mandag 14. juni 2010

AFS-oppdatering

Dagens outfit er kjempespennende. Ta meg med en klype salt.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

 Finvær i byen i dag (hvorfor skriver jeg dette hver gang det skjer? Jo, fordi det skjer så sjeldent). Skal ut og grille med 1SF1 og 2SF1 i morgen så vi fikk indirekte fri i engelsken i dag for å kjøpe grillmat. Takk gud for snille lærere! Kjøpte marinerte koteletter av et slag, moreller og brus, og så skal jeg lage gresk salat og potetsalat til i morgen. Livet er herlig.

Føler meg forresten litt gal for tiden. Oppdaterer mailen min annet hvert minutt i håp om at jeg har fått e-post fra afs. I forrige uke da jeg satt på msn - dere vet når dere får varsel om ny mail? - så stod det bare AFS Norge, så jeg holdt på å ramle av stolen i excitement. Men vet dere hva? Det var bare en mail med informasjon om andre utvekslingsstudenter. Nedtur! Ble lagt ut liste over deltakere på afssidene i dag, og jeg la jo selvfølgelig til de 3 jeg ikke visste om fra før på face. Har noen av de fått vertsfamilie går jeg og dør. Tuller ikke.