fredag 18. juni 2010

Really going to miss you guys

Har nettopp kommet hjem fra aller siste skoledag på Kristiansund VGS og med 1SF1. Supertrist! Vi spiste frokost sammen, prata og fikk utdelt karakterarket vårt. Blir så rart å ikke gå i klasse med gjengen når jeg kommer hjem fra Argentina. Da begynner jeg jo på Atlanten! Ble egentlig ganske fornøyd med karakterene denne gangen, beste jeg har hatt noen gang! Fikk 6 i gym - hva skjer med verden?

Kunne sikkert lista opp en haug med gullkorn fra diverse personer, men tingen er at jeg egentlig ikke husker de, og de var garantert mye morsommere i virkeligheten. Så har vi jo vært på restaurant, gått turer på varden og vært i Skjærva (lokale badestranda) og grilla sammen. Åh, for en herlig gjeng. Kommer til å savne dere!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nå er det i hvert fall sommerferie, og null bekymringer.

1 kommentar:

Malin sa...

Vi kommer til å savne deg og, Marthe!
Og ang. i morgen, kanskje Lisa og jeg tar oss en liten tur for en skikkelig 'farvel' :)