fredag 9. juli 2010

Bergen, dag 4

Image and video hosting by TinyPic
Spiste blåbærmuffins og drakk latte med hazelnut til frokost i dag. Var sol og sykt godt og varmt ute. Ikke som syden, men dere skjønner hva jeg mener. Forventa meg jo tidenes tordenvær og pøsregn hver dag, da jeg dro hit.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Så dro vi på en liten sjokoladebutikk her og kjøpte makroner. Sykt søte og fine farger, men uheldigvis ikke helt min smak.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tok fløybanen i dag sammen med alle kineserne, tyskerne og italienerne. Og oss. Sykt fin utsikt der oppe forresten, selv om jeg holdt på å DØ av skam da vi var i souvernirbutikken...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Etter det dro vi og spiste på en mexikansk restaurant. Spiste noen helt SYKT sterke enchilladas. Både Espen og jeg ble så klamme og brente i kjeften at han som jobbet der spurte om han skulle ringe ambulanse...
Drakk vel 0,5l fanta, nesten en hel Imsdal og en halv appelsinjuice under, og etter maten. MUNNBRANN.

Dette var også dagen jeg knuste glasset på kameralinsa mi.

Ingen kommentarer: