lørdag 28. august 2010

Acá vivo yo!

12:01

First of all; fy søren så dårlige dere er til å kommentere! Jeg ser jo at jeg har mellom 70-90 lesere hver dag og i tillegg så har jeg 37 stykker som følger bloggen min på bloglovin.

Ellers har jeg endelig funnet ut hvordan man skal åpne ytterdøra (og få varmvann i dusjen, men det er en annen sak), så dermed var jeg ute og tok noen bilder av huset og gata mi.
Var på WallMart med la familia her om dagen og kjøpte ny pute, gardiner, ny persienne og noen bilderammer (uten bilder naturligvis) så nå ser det litt mer bebodd ut. Skal ta noen bilder av det når jeg får ting i orden. Blir bra dette. 

Dessuten var jeg ute i hagen og leika med den lille valpen i går. Han blir bare søtere og søtere for hver dag som går altså!
Jeg var forresten ut og lufta mine sosiale antenner i går! Først på "citytour" (følte meg IKKE som turist da nei) sammen med to jenter, før vi senere på kvelden/natta dro på et utested sammen med noen andre. Slapp inn med "jeg forstår ikke" og VISA-kortet mitt. Var ikke hjemme før 5 i natt, men det er faktisk helt vanlig her i Argentina. Og så var det helt annerledes enn Norge når det kom til dansinga. Her kan folk (en del i alle fall) faktisk å danse, og det var råartig å være der. Forresten så røyker folk som gale innendørs, så da jeg kom hjem luktet alt gammel røyk. Ja......

Vi snakkes når jeg har noe nytt å fortelle. Vurderer kanskje en spørrerunde da jeg har fått noen spørsmål på mail angående utvekslingsåret og sånt. Tenkte kanskje det er noen flere som lurer på noe. Interesse for det?

5 kommentarer:

anniken sa...

det er bra du koser deg, forventer å høre mer fra deg marthemi ;*
kos deg i Argentina enn så lenge ! <3

Charlotte sa...

Marthe! Ka slags rase e den hunden? E de bolonka? e sitt med ei som e nesten prikk lik på fanget no :O

Anonym sa...

spennende å følge med på bloggen din! leser fast og synes det er kjekt å lese om hvordan du har det:)
et spm? er det vanlig å ha husdyr i Argentina? sliter med allergi mot dyr, og byrået jeg skal reise med sa at det kunne bli et problem i USA med at mange har husdyr, er det slik i Argentina også?

Anonym sa...

spennende å følge med på bloggen din! leser fast og synes det er kjekt å lese om hvordan du har det:)
et spm? er det vanlig å ha husdyr i Argentina? sliter med allergi mot dyr, og byrået jeg skal reise med sa at det kunne bli et problem i USA med at mange har husdyr, er det slik i Argentina også?

Anonym sa...

lurte også på om du er glad du ente opp i Argentina? isteden for USA.