lørdag 21. august 2010

Framme på camp i Buenos Aires

Husker at jeg skrev i DETTE innlegget at jeg skulle være på reise i 24 timer og 35 minutter? Vel, altså, DET var lokal tid. Vi var framme 5 på ettermiddagen NORSK TID i dag. Jeg dør. Var sykt koselig likevel. Reiste med 7 råsøte jenter og en gutt, og vi hadde det råartig sammen. Spesielt da vi satt på en restaurant som het "Giraffe" på Heathrow, eller drakk frappuchino på Starbucks mens vi ventet på flyet.
Hadde det ganske fælt på flyplassen i Kristiansund da jeg tok hade med mamma og Espen, masse grining og greier, men det gikk seg til underveis på flyturen til Oslo. Så traff jeg de andre med en gang, og vi glemte egentlig fort hvem vi hadde sagt hade til og begynte bare å glede oss.

Jeg er liksom typen til å sovne kjempefort på både på buss og fly, men jeg fikk IKKE sove på flyet fra London til São Paulo. Så tre filmer + noen episoder av Scrubs på flytv'en foran på setet, og ble til slutt så trøtt at jeg sovnet tvert da jeg la puta på det bordet man kan slå ned fra setet foran. Flymaten bestod stort sett av svette pølsebrød med tørr skinke, men det gjorde ikke noe egentlig. Spiste ikke uansett, superkresen vet dere.

Nå er vi på "survival camp" på et KLOSTER utenfor Buenos Aires. Eller, det er vel ikke et kloster, men det er kors og Jesuser overalt. No kidding. Men det er veldig fint her, og man kan gå i t-skjorte på dagtid fordi det er så varmt. Det er VINTER dere, med temperaturer som en norsk sommer. Crrrrazy. Nå er det vel også naturlig at jeg skriver noe om alt savnet og sånt, men greia er at vi (vi er 4 norske på campen) er så opptatt med ting hele tiden, at det ikke blir tid til å tenke så mye på Norge. Rart med det. Her får dere et bildedryss i stedet
Og dette er Argentina. Her er forresten klosteret vi bor på. Legg merke til korset.
Søte Johanne som jeg er på survival camp med. Vi er fire nordmenn til sammen på denne campen i tillegg til en masse andre folk fra overalt.

Her er forresten min nye identitet:
P.S Mamma: adapteren fungerer ikke (feil type), så jeg vet ikke når jeg får brukbart batteri på pc'en igjen. Må få tak i en ny først.

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Så bra at du koser deg! :D

Anonym sa...

Så gøy! Gleder meg til å se flere innlegg derifra i fremtiden! :D