torsdag 19. august 2010

Har fått vertsfamilie! (2)

Haha, følte overskrifta ble sykt lol, ettersom jeg har skrevet den før. Drit i det.
Jeg har uansett fått vertsfamilie. AFS ringte meg tidlig i dag og sa at de hadde hørt nytt om vertsfamilie til meg. Så fortalte de meg enda mer, og jeg ble sånn i ekstase at jeg nesten var på gråten. Kan ikke forklare hvor deilig det er å ha en familie som venter på meg!
Familien virker supersøt faktisk. Det er et par på rundt 40 år, med to døtre på 3 og 5 år (bra jeg har kjøpt ei barnebok på spansk da!) som bor i San Juan - byen velkomstfamilien også bor i.

Hadde faktisk fått mail fra de i natt, som jeg ikke så før etter AFS hadde ringt. Synes de virker veldig omtenksomme og koselige. De hadde skrevet i mailen at om det var noe jeg lurte på måtte jeg bare spørre de, og hvis jeg ønsket noe der, eller ville ha noe spesielt å spise så måtte jeg bare si fra.
De hadde skrevet HELE mailen på SPANSK (...), og lagt til at de ikke kunne noe særlig engelsk, men de hadde hørt at jeg kunne litt spansk så de trodde jeg forstod hva de skrev.
Kjørte hele mailen gjennom google translate jeg.

Nok tørrprat; her er familien:
Image and video hosting by TinyPic
De ser koselige ut ja? Råfornøyd jeg!

1 kommentar:

Anonym sa...

De ser veldig koselig ut! Veldig kjekt at du har det så bra. Tenk, mai og papi i Argentina!
Hildegard