torsdag 26. august 2010

Mi casa

17:29

Begynner å få ting i orden nå. Har fått et ultralite sosialt liv også faktisk! Var ute med kusina mi, Agostina, fetteren min og venninna i går. Kjørte til en kiosk (her får de lappen når de er 17...) og kjøpte cola og potetgull som vi spiste i parken. Er ikke akkurat sånt man gjør i Norge, men det var superkoselig. Agostina skal kanskje dra meg med ut i kveld eller i morgen også, er ikke helt sikker enda.
Skal begynne på skolen på mandag. Var der i går for å se hvordan det så ut der og for å velge fag. Skolen virker jo veldig fin, men Ago sa at det vanligvis blir kvelende varmt der på sommeren noe jeg lett ser for meg. Kommer med en oversikt over fagene når jeg får endelig svar på om jeg skal i den klassen eller ikke.

Har tatt litt bilder av rommet mitt og huset som jeg legger ut (går forresten an å trykke på bildene for å få de større. Tinypic bruker sabla lang tid på å laste opp, så jeg droppa det)
Sjekk'a! Jeg har til og med stjerner i taket. Søtt er ikke DET da?
Kjøkkenet
Stua. Legg merke til at det er flisgulv i alle rom. Her går de nemlig med sko inne. Da jeg sa at i Norge gikk vi bare i sokker eller barbeint inne så de rart på meg og flira. DET var tydeligvis HELT unormalt. Merkelig å sitte med sko i senga, men man blir vel vant til det også.

I dag er det forresten kjempevarmt ute. Så varmt som det vanligvis er i Norge når folk tvinges til å bade i isvannet for å slippe å koke ihjel. Det blåser en del, men vinden er ikke kald som de andre dagene, den er glovarm. Promise. Gabriel ("søskenbarnet" mitt) sa at det var en spesiell vind som hadde begynt å blåse og derfor var det så varmt. Skal visstnok bli kaldt neste uke da... Jaja.

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Ser utrolig koselig ut!