onsdag 25. august 2010

Papegøyer i hagen er helt normalt her

00:20

Aw, huset og hagen er seriøst superkoselig. Var en del ute i hagen i dag med la familia fordi de rydda etter "vinteren" (norsk sommer). Nevnte jeg at vi har papegøye og undulat/pippip i bur i hagen? Papegøya (el loro) heter Lorenzo og biter visstnok hardt. Og i dag da jeg og Ana var ute og dissa, så jeg en KOLIBRI! Ey, er ikke hver dag man ser en SLIK altså!! Superfascinert jeg.
Dette er for så vidt grillen de/vi har i hagen. Tror de bruker den ganske mye i helgene om sommeren og sånt. Papi sa at det aldri regner i San Juan, og at det stort sett er sol hele tiden. Hmm, funker for meg ialle fall!

Var og besøkte foreldrene, broren og "søskenbarna" mine i sted (fra 23 på kvelden. Hadde ikke skjedd i Norge!). Hadde litt nerver, men de var kjempekoselige hele gjengen! De har også ei jente som er ca. på min alder. Hun kommer hit i morgen også, og selv om jeg snakker SYKT dårlig spansk, går det vel bra.

Tror forresten ikke jeg skal på skolen før på mandag. Alt er egentlig litt uklart enda, fordi det er så mye som skjer rundt meg og jeg forstår ganske lite enda. Men det går bedre likevel føler jeg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tenk så mye argentinsk okse som skal frese på den der i løpet av sommeren! og sikkert litt mais også :) Tenk at du går mot lysere tider og sommer, mens vi går raka vegen mot vinter. Huttetu, lite urettferdig det da. Mamma