lørdag 21. august 2010

Siste dag på campen

14:58

Siste dag på campen i dag, Vi drar herfra klokka 16.30, og derfra går det BUSS til San Juan. Type 16 timers busstur. Hæla i taket! I dag fikk vi noe som heter Dulce de Leche (?) til dessert. De spiser det visst hele tiden her nede. Har det på brødskiva, som fyll i kaker og som smak i isen. Synes det var VELDIG søtt, og minte litt om Hapå. Smaker nesten litt karamell.

Da vi satt ved lunsjbordet i dag, var det en av lederene som satt på bordet vårt. Så jeg benytta bare sjansen jeg og hørte etter hva ALLE tingene het på spansk. Kunne faktisk mye fra før, noe som overraska meg litt. Men han sa jeg var flink, såååå... Ellers så... Estoy muy bien!

Er kjempespent på å møte familien, de virket så søte på mailen de sendte meg og sånt. Can't wait!

1 kommentar:

Tonje Blakstad sa...

Ååå, dulce de leche :)
Bra du koser deg, lykke til med familiemøte!