torsdag 23. september 2010

And start new when your heart is an empty room

 15.27

Cause all you see is where else you could be, When you're at home
Out on the street are so many possibilities to not be alone
And all you see is where else you could be,
when you're at home,
There on the street,
are so many possibilities to not be alone
Tror det var like greit at internettet ikke fungerte i går kveld. Hadde hatt det litt tungt på skolen, og det ble ikke så mye bedre etter at jeg kom hjem. Når jeg skriver "tungt på skolen" var det fordi jeg var veldig trøtt etter mandag/tirsdag, jeg forstod så og si ingenting av det som foregikk i timene og jeg følte meg rett og slett ikke helt komfortabel. Hadde internettet fungert hadde jeg nok skrevet et langt og tårevått innlegg på bloggen, som jeg helt sikkert hadde kommet til å angra på i dag. Tror det er best at bloggen forblir en slags fasade, for enkelte ting egener seg rett og slett ikke ute på nett. Spesielt ikke når både familie, vertsfamilie og klassekamerater her leser den :-)
 
Skal begynne å skrive innlegget fra Student Day etterpå, men jeg skal drikke te og sove siesta først. Ettermiddagene her er kjempeslappe!

2 kommentarer:

Marie sa...

Håper det går bedre med deg nå...

Men håper du ikke føler at du ikke kan skrive om nedturer, for jeg vil veldig gjerne få et realistisk bilde på hvordan det faktisk er å være vekke et helt år...

Uansett, du er flink som står på, og som kaster deg uti det i et spansktalende land!

Kristin sa...

Haha, samme her!! yo no sé mañana har jeg også funnet, men alle de andre har jeg rett og slett ikke peiling på hva heter! får de stadig vekk på hjernen jeg også, det er jo de samme som spilles hele tiden!