mandag 13. september 2010

Litt bilder fra helga

00.01
Agostina ("kusina" mi), meg og vertsmamma Marina. 
 
Dette er "besteforeldrene" mine. De er utrolig søte, morsomme og hyggelige, og jeg kjenner at jeg allerede har blitt glade i de. Det var forresten "bestefaren" min som hadde bursdag. 70 år. Og ja - jeg spiste meg ihjel, igjen, på asado, kake og alfajores. Dette livet...

Og så et par bilder fra fredagskvelden:
bilder // her

Dette var vel for så vidt bilder som ikke sier dere noe som helst, men jeg legger det ut likevel.
Var en tur på et stort kjøpesenter med vertsmamma i sted, og ting er billig her altså! Tenkte å lage et innlegg snart med eksempler på priser og diverse. Artig for meg, kanskje artig for dere.

Nå skal jeg sove, for jeg må være opplagt til å kunne tegne mens de andre har prøve i Cultura i morgen...

Ingen kommentarer: