fredag 29. oktober 2010

Norgespakke!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
1-2-3-vaffelrøre, brunost og kort fra min kjære mamma.
Image and video hosting by TinyPic
Melkesjokolader og kort fra Espen.
Image and video hosting by TinyPic
Fikk ny pakke i posten i dag (nederste bildet), som inneholdt STOR firkløver, smash og bilder. Utrolig, supermasse takk!


Guadi og Anita (småsøstrene mine) hjalp til med å sette på plass bildene før vi delte noen biter av firkløveren mens vi bladde i Norgeboka som jeg ga til vertsforeldrene mine da jeg kom hit.

3 kommentarer:

Hege sa...

Virka som du he de kjempe bra jenta mi! Må prøve å få sendt ned ei julegåve/bursdagsgave til deg! Tradisjon er tradisjon, enten om du befinn deg i Argentina eller ikkje :D Glad i deg<3

Marie sa...

Åå, det ser så koselig ut å motta gaver fra venner og familie når en er på utveksling! Elsker slike innlegg :-)

Anonym sa...

skulle til å si, hvor er mora di her da, men plutselig så så i ho :) Litt hyggeligere med bilder på veggen ja