fredag 22. oktober 2010

Bursdag og crazy bikiniskille

23:52

Lillesøster Ana Paula skal feire 3-årsdagen sin i morgen (fredag) og dermed er det satt i gang himmel og jord for å lage til selskap. Her er det ikke bare-bare å feire barnebursdag skal jeg si deg! Her leies det lokaler som er spesielt laget for barnebursdager og det inviteres en haug meg unger. I tillegg så skal det lages type "godteposer" til alle ungene med masse godis og diverse. Det har altså jeg, mami og papi drevet på med i hele kveld. Og spist middag (og godis) og bakt kake samtidig. 
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(her ser jeg for så vidt ikke ut. 
Image and video hosting by TinyPic
Posene med godteriet.
Image and video hosting by TinyPic
Mami som putter kort inni lommebøkene som skal oppi posene.

Så i morgen blir det altså barnebursdag. Skal ta med meg kameraet og naturligvis prøve å få tatt noen bilder, men jeg kjenner meg jo selv ganske godt... Deler av ferieplanene er forresten klare! Skal lage et innlegg senere. I morgen er det dessuten siste "vanlige" skoledag, deretter er det to annerledes uker som jeg også skal forklare mer om. Bør kanskje legge meg nå, skal tross alt opp 6.30...

Forresten; sjekk det latterlige skillet jeg fikk på ryggen i dag:
Image and video hosting by TinyPic
Minn meg på å legg bikinisløyfa litt mer til rette neste gang... Her hadde jeg bare ligget tre kvarter i sola. Sier litt om hvor sterk sola er her da! Oktober tilsvarer mars i Norge, teknisk sett.

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Haha. nice skille! Skulle ønske vi hadde like mye sol og varme istedenfor minusgrader og 15cm snø..

Oda sa...

Hahaha, kuult skille! xD

Anonym sa...

Hahahaa!! Fantastisk sløyfe på ryggen :D

Eirin sa...

HAHA, fine solingsmerket!

Artig at du nesten ser litt argentisk ut selv :P