torsdag 28. oktober 2010

La musica

19.02

Nå har jeg endelig klart å få med meg noen sanger slik at jeg kan lage et musikkinnlegg til dere! Har samla opp noen av de sangene som jeg hører mest av når vi er ute. Det er faktisk sånn at jeg kan vedde alle pengene mine på at jeg kommer til å høre de! Har ikke fått med noen eksempler fra cumbia, for der får jeg ikke til å fange opp ordene, så det ble mest jallasanger på lista her. Er naturligvis en del andre sanger som skulle vært med, men jeg vet ikke hva de heter.

Croni-K Ft Chocolate Blanco Capo Zana - Arriba la Vida


Luis Enrique - Yo no sé mañana


Magic Juan - Baby come back


Blindaje 10 - Amigos Especiales


Ellers er det faktisk en del bra band her i Argentina - rock naturligvis - som jeg har blitt litt småhekta på. Slenger med noen sanger her også, men alt er jo så klart på spansk da! (Vet ikke om dere har tenkt å høre på likevel, så det er kanskje det samme).

La Renga - El Revelde


Callejeros - Creo


Callejeros - Puede


I dag hadde vi forresten fri fra skolen, siden det er folketelling og alle må være inne i husene sine. Vi får fri fra skolen i morgen også siden eks-presidenten til Argentina, Nestor Kirchner, døde i dag. Har vært på tv, radio og internett non-stop i hele dag!
Jeg har forresten blitt sykt brun! Lå ute i en evighet i dag, og selv om jeg måtte rulle meg ned i bassenget annethvert minutt pga. varmen, fikk jeg litt farge på liket likevel. Ikke feil det akkurat!
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

anniken sa...

savner deg ! :*

Eirin sa...

Likte den første av begge :))