torsdag 28. oktober 2010

Alternativt musikknedlastingsprogram?

13.10

Krise dere! LimeWire har shutta down og jeg TRENGER å laste ned mer musikk asap (det er forresten lovlig å piratnedlaste alt mulig her for den som skulle henge seg opp i det)! Albumet til Kråkesølv fra 2009 for eksempel. Før Acer tok kvelden da jeg enda bodde i Kristiansund hadde jeg kopiert innhele albumet inn på pc'n, men så fant jeg plutselig igjen albumet på spotify i dag og innså hvor mye jeg har savna musikken.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Liker aller best Skredder, Hell Litervis Med Sand på Timeglasset og Trådnøsting, men alle sangene er egentlig fine. Sjekk ut! De kommer forresten med nytt album nå i november, så da har jeg julegaveønske også!

Må bare få sagt at jeg synes dere er utrolig flinke som kommenterer for tiden!

Men uansett; alternativt program til LimeWire!!!