lørdag 23. oktober 2010

Muy feliz cumple Anita

15.21

Bursdagen gikk som forventet veldig bra! Masse unger, masse kake, masse fliring og masse grining. Mange av søskenbarna mine (på min alder altså) som var der, så jeg hadde heldigvis noen å prate med. Søstrene mine var jo høyt og lavt hele kvelden!
Image and video hosting by TinyPic
Legg merke til ansiktet på Snøhvit - Søtt ja?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Min andre lillesøster her, Guadalupe.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Og dette er Ana Paula, eller Anita eller Pauli som vi også kaller henne. Fantastisk sjarmerende vesen (bortsett fra når hun gråter, haha).
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Og som sagt; masse kake. Med masse marengs, dulce de leche, krem og sjokolade. Jeg er så svak...

Tenker å sove litt nå, er kjempetrøtt. Siesta er noe man burde hatt i Norge også! Senere i dag skal jeg, Mami og Guadalupe vei å se ballett. Mami danser selv og er dermed veldig glad i å se på også. Gleder meg!

2 kommentarer:

Camilla sa...

ser herlig ut :)

anniken sa...

det er kjempebra at du koser deg sånn i Argentina, gleder meg til du kommer til Norge igjen, det skal virkelig bli artig :D vi skal på utallige filmkvelder med mer ! Garantert :D