fredag 5. november 2010

Denne varmen altså

16.31

30 grader er jo fint og bra det altså. I syden. På onsdag var jeg nemlig døden nær og lurte på hvordan i alle dager jeg skulle takle sommeren. Prøvde meg på å gå ut i hagen for å få litt sol på kroppen, men etter å ha måttet rulle meg ned i bassenget 2 ganger på 10 minutter ga jeg opp livet og gikk og la meg i hengekøya i skyggen for å sove siesta. Våknet opp svett og fæl, krøyp til korset og gikk til slutt inn for å legge meg foran ariconditionen på rommet mitt.

Jeg klager ikke altså, synes bare det er litt i overkant varmt for tiden.
Image and video hosting by TinyPic
Men altså, det kunne jo vært slik som dette:
Image and video hosting by TinyPic
På onsdag gjorde jeg for så vidt mitt første ordentlige skolearbeid her! Lagde en plakat med stikkord til integrativa (eksamen) i geografi og pugget en tekst jeg skulle si. Kunne det faktisk nesten utenat før timen, men SÅ vet dere, blir jeg jo naturligvis så nervøs at jeg snakker så fort at det halve kunne vært nok, og avslutter uten et gram oksygen i lungene. Way to go!

4 kommentarer:

Ingvild sa...

haha, du er søt! <3

Anonym sa...

Temperatursammenligning og klaging over varme - ren ondskap!
Og nervøsitet er jo bare dumt - kutt det ut - du er jo så flink uten den! :)
M

c sa...

Snakker fort?, det høres bare ut som noe alle som snakker spansk gjør :)

c sa...

Snakker fort? Det høres bare ut som noe en vanlig pansktalende person gjør :)