mandag 15. november 2010

Bursdager i fleng

15.36
Image and video hosting by TinyPic
Sole, Agostina y yo.
Image and video hosting by TinyPic
Todos.
Image and video hosting by TinyPic
Gero y yo.

Fredagen var jeg i enda en cumpleaño de 15 sammen seks stykker fra klassen min. Dansa, flira og var ute til langt på natt som vanlig. Lørdagen hadde Mami bursdag, så dagen før fikk jeg med meg noen fra klassen på et senter hvor jeg kjøpte et smykkeanheng i gave (og så spiste vi is - viktig det også). Mami likte faktisk smykket så godt at hun brukte det i selskapet sitt på kvelden! Hun hadde selskap i hagen med ca. 50 mennesker, og i den lille hagen vår ble det dermed ganske fullt. Både venner, familie og en masse unger, siden mange av vennene hennes har unger på søstrene mine sin alder.

Senere på kvelden (natta) dro jeg og Agostina ut, som vanlig, til una finca (en slags gård, samme som i dette innlegget) i en bursdag til tre venner av henne (og litt meg også, for å si det sånn) som fylte 18 år. Var helt sikkert over 200 ungdommer der og jeg hadde det kjempeartig!

Søndagen endte opp med å bli en lang dag. For det første stod jeg opp 11. Jeg klarer av en eller annen grunn ikke å sove lenger, selv om jeg ikke var hjemme før 6 verken fredag eller lørdag! For det andre brukte vi mye av dagen på å rydde og vaske og spise kakerester etter gårsdagens fest. Og resten av dagen satt jeg egentlig bare og råtnet forran PC'en. Har satt meg opp som mål at jeg skal bli flinkere til å ta med iPoden ut på tur når jeg har lite å gjøre på!

Dere får kose dere kjempemasse videre i Norge, så skal jeg gjøre det samme her!

P.S. De oransje ordene er linker...

Bilder // facebook

Ingen kommentarer: