mandag 22. november 2010

La musica 2

15.40

Skulle egentlig ha blogget dette innlegget i går, men så plutselig får jeg telefon fra Agostina som sier "Du! Jeg, Ceci og Mica skal på Custó i kveld! Plukker deg opp om 20 minutter", så da måtte jeg nesten bare droppe hele blogginga og stikke ut i stedet (på en søndag, ja - vi har fri i dag vel og merke).

Bueno, her kommer del 2 av musikken som spilles her. Må tro jeg har vært flink til å høre etter på teksten, bruke google og finne de på youtube altså!

Pitbull - Maldito alcohol


Daddy Yankee - Ella me levanto


Grupo Play - Llora me llama


Don Omar & Lucenzo - Danza Kuduro (00:39)


Grupo Play - Y tú con el


Daddy Yankee - Descontrol


Hernan y La Champions Liga - La quiero a ella


Chino & Nacho - Niña Bonita


I tillegg til mange flere. Og så må jo Black Eyed Peas*, Lady Gaga, Shakira og Rihanna nevnes i samme slengen. Du kommer faktisk ikke unna å høre Lady Gaga minst én gang i løpet av dagen!
Skal nok ikke se bort ifra at det kommer en 3'er av denne typen innlegg også, for det er maaange flere som egentlig skulle vært her!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
*Herregud, måtte faktisk google navnet for å finne ut stavemåten. Har alltid trodd det var 'Peace' og ikke 'Peas'. Og så begynte jeg å tenke... Svartøyede erter...? Jaha, akkurat ja.

1 kommentar:

Tonje Blakstad sa...

Ååh, jeg er så misunnelig på deg som hører på den musikken hele tiden, særlig på rumbas! kan tekstene på de sangene der baklengs nesten.

Lo extraño tanto..Sigue pasandolo buenisimo :)