søndag 7. november 2010

Otro cumpleaño

01.34

I går var jeg i bursdag til et annet søskenbarn, Ignacio, som fylte 5 år. Bursdagen gikk som alle andre bursdager her med til spising av empanadas, pizza og kake, bildetaking, prating, piñata, familie, godis, leking og masse unger. Har ikke så mye å skrive, så dere får nøye dere med bildene.
Image and video hosting by TinyPic
Agostina (kusine og bestevenninna mi her) og Ana Paula (lillesøster).
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Belen og Agostina.
Image and video hosting by TinyPic
Piñata.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

"Mira, es una niña grande!"

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Guadalupe (lillesøster).
Image and video hosting by TinyPic
Har sovet hos Agostina to netter på rad nå. I og med at vi har vært ute både torsdag og fredag, er det like greit at jeg ligger over der. Har prata masse og catcha up etter at hun har vært i Venezuela, og sovet masse. I dag sov vi til 2, stod opp og spiste lunsj med resten av familien, for så å sove siesta til klokka 6.
I kveld orket jeg ikke å dra ut - tror ikke jeg fikk lov heller - så dermed sitter jeg her og blogger for dere.

PS1: Mamma!!! Jeg tror jeg har begynt å like oliven!
PS2: Det er fortsatt steinvarmt...

Ingen kommentarer: