lørdag 27. november 2010

Travel

17.00

I går var en sykt travel dag! Mellom 10.00 og 22.00 var jeg hjemme i 5 minutter, resten av tiden var jeg ute. Først hadde vi eksamen i biologi hvor vi hadde framføring om Accidente Cerebrovascular, som i følge google translate er hjerneslag. Gikk sånn helt greit for min del, læreren sa jeg var blitt veldig flink å lese og hele klassen applauderte når jeg var ferdig å framføre min del. JAJA... Etterpå dro hele klassen (+-) på Mc Donald's og spiste junk og feiret at vi endelig har ferie!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Julieta y yo. Juli skal forresten til Frankrike på utveksling i august! Vi har allerede planlagt at jeg skal besøke henne der. Haha.

Så tok jeg den svette, klamme bussen hjem, pakka håndduk, bikini og solkrem og dro til huset til ei venninne sammen med resten av jentene. Basseng i varmen er ikke feil. Vi dro også en snartur på Walmart og kjøpte donuts, rullekake med dulce de leche (Mmm...), kjeks og saft til hele gjengen. Det gikk fort unna for å si det slik!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sofi y Macarena.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Maria, yo y Vale.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Amparo y Ana.
Image and video hosting by TinyPic
Så dro jeg hjem, en anelse brunere, spiste middag med familien og... dro ut igjen! Surprisesurprise. Dro til huset til Juli sammen med noen andre. Vi dro på Grido og spiste is, leide film og endte opp med å se en helt annen som gikk på tv. Var hjemme klokka 4. Tror det blir vanskelig å innfinne seg med norske innetider om en 8 måneders tid:-)
Flere bilder er det forresten på facebook hvis noen skulle være interessert (kan være du får sett bildene bedre også, tinypic er ikke akkurat super på treig internetthastighet)

I kveld skal jeg på 'fiesta de egresados'. Det er en fest (og middag, men den skal ikke jeg på) for de på avgangsåret og familiene deres. I og med at jeg er kusina til Agostina er det nesten selvsagt at jeg skal dra siden vi er familie. Tror det blir bra!

P.S. Turen til Mendoza som jeg skrev om her, har blitt utsatt. Egentlig var det denne helga, men vi drar heller en annen helg slik at jeg kan være med noen på min alder mens vi er der!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usunne unge, alt av søtsaker du skal proppe i deg! kan umulig være bra for deg azz.

ingvild austad sa...

du skriver så bra, marthe! moro å lese :)