torsdag 18. november 2010

Voleibol

00:06

I dag hadde vi "eksamen" i gym (i 30 varmegrader, men det trenger jeg vel egentlig ikke nevne en gang) sammen med alle jentene på Cuarto Año - årstrinnet mitt. Laget vårt kom på 2. plass av 4 lag. Ikke SÅ verst det da. Vant 2/3 kamper!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Her er laget vårt sammen med gymlæreren vår. Fine drakter...?

P.S. Tok meg selv på alvor på mandag! Rett etter at jeg postet det siste blogginnlegget tok jeg på meg skoene, kobla i iPoden og gikk meg en tur. På TO timer! Jeg gjentar, to timer. Gikk til en annen hovedgate, innom stedet hvor vi har gym, gjennom en stor park og inn til sentrum. Da hadde jeg gnagsår og blemmer og hele pakka så jeg tok like så greit bussen hjem igjen. Må tro jeg er passe støl i leggene i dag da! 

Note to self: Ikke gå med gladiatorsandaler neste gang du skal gå lang tur.

3 kommentarer:

Eirin sa...

Hahah, smart du er!
Men atte du, kan du ta med kameraet på tur neste gang så vi får se litt av nærmiljøet ditt? :))

Anonym sa...

kjekt å spille håndball igjen?

Marthe sa...

Eirin: Som sagt, så gjort;-)

Anonym/mamma?: Joda, sikkert vel og bra det, men håndball har jeg ikke spilt siden gymmen på VG1. Som overskrifta, spillebanen og ballen tilsier var vel dette heller... volleyball:-)