onsdag 24. november 2010

Innkjøp!

21.46

I dag har jeg hatt nesten datafri dag! Stod opp sent til et glass sjokomelk, rydda rommet, solte meg i hagen en times tid, dekte bord og spiste lunsj med Alicia og lillesøster Guadalupe, pugga spanske gloser og gikk tur. Eller, tur og tur. Gikk til det nærmeste senteret (45 minutters gåtur) med visakortet brennede i lomma og fikk endelig kjøpt meg klær!
De hadde utrolig mye fine sommerklær, så vet hvor jeg skal gå neste gang jeg skal trenger noe!

Endte opp med å kjøpe en jumpsuit, bikini, noen topper og et skjørt.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nå må du fylle på mer penger på kortet mitt mamma! :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

fine bluser!

Anonym sa...

frekka! men fine klær. det var vel behov for litt fornying nå. sko da? du har vel gått i det samme paret i to måneder nå?!

Marthe sa...

Mamma/Anonym2: Tror jeg skal kjøpe noen flere par gladiatorsko. Kommer ikke til å bruke noe annet i 40 grader akkurat. + flipflops. Svetter bort i converse!

Tenkte også å kjøpe en bikini til. He-he, kan jo faktisk ikke valse rundt i den samme bikinien dag ut og dag inn i 5 måneder!

Espen sa...

liiker bloggen din, spennende og se hva du holder på med og hvor forskjellig det er fra Norge. Fine innkjøp å!

Eirin sa...

BLOMSTER!

Karoline sa...

utrolig kul blogg!!
Jeg har kjempelyst til å reise til Argentina om et par år, så det er kjempegøy å få et lite innblikk i hverdagen din !