torsdag 23. desember 2010

Siden sist

23.54

Ja, det var den bloggen også ja. Lurer på om jeg har lesere igjen?
Neida, den siste tiden har jeg jo gjort mye rart? Litt i alle fall. Har vært på cafébesøk, kjøpt en god del nye klær og smykker, spist McFlurry med Ago og Toti på byens eneste McDonalds, vært oppe i katedraltårnet og sett byen fra fugleperspektiv på natta (FINT!!!), vært ute og dansa, og vært i klubben sammen med familien (takk gud for basseng...). Her i forrige uke satt jeg forresten ute ved bassenget i bikini og leste bok, noe som resulterte i solbrent nakke i 5 dager etterpå. Hurra. Så når jeg endelig var normalt farget igjen, satt jeg ved bassenget i klubben med ei venninne og presterte å bli solbrent på brystkassa, skuldrene og nesen også. Lærer jo aldri vet dere. 

Ellers har vi syke temperaturer hver dag, med for eksempel 38 grader i dag. Og det skal bli mer... Jaja.
Image and video hosting by TinyPic
Bilde fra lørdagen da vi var på en avslutningsfest! Meg, Toti, Ago y Ceci.

Ingen kommentarer: