lørdag 4. desember 2010

Familietid

12.41

Nå sitter jeg her og sjekker facebook en halvtimestid før vi skal dra i klubben og spise Asado sammen med familien. Plutselig kommer lillesøstera mi Ana Paula på 3 år inn på rommet mitt, ser lenge på meg og sier: 

Ana Paula: "Hola Marta!"
Marthe: "Hola Ani!"
Ana Paula: "Que divina tus zapatos!"

Aaaw! Og jeg blir naturligvis sykt sjarmert. For de som ikke kan spansk så blir en grei oversettelse "så fine skoene dine er!". Det er sånne ting som gjør at det er greit å være storesøster likevel, og ikke de gangene jeg våkner med et grinekor i ørene:-)
Image and video hosting by TinyPic
Har ikke noe spesielt å blogge om for tiden, chau!

2 kommentarer:

Anonym sa...

virker som du har det kjempebra i argentina :)
fortsett å blogge slik du gjør, det er veldig inspirerende å lese.

Ingvild sa...

Sjukt fin den jumpsuiten!