fredag 10. desember 2010

Hoy es mi cumpleaños!

17:02

Ey dere, jeg har bursdag i dag! 

Endelig er jeg 17 år! Og har bursdag i 28 timer (Norge er +4 timer)! Våknet i dag "tidlig" med "--- y 138 personas más publicaron en tu muro" på facebook. Ikke feil!
Del 1 av bursdagsfeiringa starta allerede i går med feiring på et utested som heter Willy Cuba. Tror det var over 60 påmeldte på facebookeventen til slutt, men det var veldig mange flere der for å si det sånn. Del 2 blir i kveld i huset mitt sammen med jentene, noen andre fra klassen, litt diverse fra AFS, og Agostina og vennene hennes/mine. Del 3 blir i natt når alle sammen skal ut på et utested som heter Custó. Kan vel si at jeg tar igjen for ikke å ha feiret bursdagen min i fjor:-)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
17 og 18!

5 kommentarer:

Cecilie sa...

Gratulerer med dagen, kos deg! :)

Hege sa...

gratulere med dagen jenta mi.
DIGGA de <3

Hedda sa...

så koselig! gratulerer så mye med dagen :D

Anonym sa...

Grattis grattis grattis La Bomba

Anonym sa...

gratulerer så mye med dagen! digger bloggen din:D