onsdag 15. desember 2010

Hektiske dager i vente

Etter å ha gjort nesten ingenting i hele går skulle det nesten bare mangle at jeg var sosial i dag! Mesteparten av jente var samla hjemme hos Vale C hvor vi bada i bassenget (lifesaver), solte oss og spiste godis. Hvis det legges ut bilder spørs det vel ikke om jeg poster de i et senere innlegg!

I morgen har jeg for så vidt fullt opp også! Først skal jeg stå opp kjempetidlig (i forhold til det jeg har gjort hittil i ferien...) for å dra på skolen. Jeg skal dessuten bli medlem (ser socia) i en klubb hvor de fleste på skolen min drar, og da trenger jeg dokumenter fra skolen som sier at jeg er elev der. Deretter skal jeg på café med Cathlin (USA) og Emma (Frankrike) og mest sannsynlig spise croissanter og iscappuccino. Så må jeg bytte en ring som jeg fikk til bursdagen min, men i feil størrelse. Etterpå skal jeg en tur på Palomar å få ordna med klubbmedlemskapet og så på kvelden, da skal jeg til sentrum for å drikke enda en kaffe med en kompis. Som sagt - fullt opp.

Håper dere der oppe i Norge fortsatt har det veldig bra selv om dere drukner i minusgrader, regn og snø! Jeg har det i hvert fall fortsatt veldig, veldig bra!
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

Martine sa...

Skal du snart ha flere spørsmålrunder? :))

Anonym sa...

hei !
går nå i 10'ende.. og tenker og reise til Argentina i 2 klasse på vgs..
har lest spørsmåls rundenen dine.. men lurer på en ting. er det høy kriminalitet i Argentina ? og jeg som er naturlig blond og lys i huden vil jeg være "utsatt" vis du skjønner ? ellers hvordan er det genellert i Argentina?

sofie95_1995@hotmail.com vis du tar deg tid til og svare hadde det vært fantastisk !!! -fant ikke mailen din :/

Marthe sa...

Anonym: Har en spørsmålsrunde gående nå, så skal få svart på det da. Hvis ikke du er innpå så ofte, kan jeg alltids sende svaret på mail også;-)