onsdag 29. desember 2010

Jeg lever

18.13 (17.13 i Argentina)

Nå befinner jeg meg i Brasil! Hallo, Brasil liksom! Vi var på stranden i går og i dag, og vi blir vel værende der de neste dagene også. Og bare for å ha sagt det, bildene jeg har lagt ut tidligere lyver - det er faktisk mye, MYE finere i virkeligheten!

Turen hit som vi for så vidt brukte OVER 30 timer på var kvalmende lang. Når jeg er tilbake i San Juan skal jeg aldri legge ut på en slik tur igjen, haha. Temperaturen her er også helt herlig. For en nordmann er dette sikkert kjempevarmt men for meg som har bodd i 38-40 varmegrader i 2 måneder (sommeren) er dette utrolig behagelig. Love it!

Nå skal vi straks ut å gå litt i sentrum av stedet vi bor i (bor på et lite sted på Florianopolis-øya - ikke i selve byen. 10 minutters avstand) så jeg må nesten løpe. Satser på å få kjøpt meg flipflopper eller noe, går ikke an å gå på stranda i skinnsandaler akkurat, he-he...

God sommerferie!! ops, vinter, heh.

4 kommentarer:

Martine sa...

Ha en fin ferie!

Eirin sa...

Gud, så heldig du er.
Gleder meg til den dagen vi får se bilder!

Caro sa...

synes det er bedre med +2 grader jeg.
Kos deg videre søster.

Anonym sa...

sååå herlig!!!