onsdag 8. desember 2010

Medialunas y un cappuccino

02.44

Dagen i dag startet med frokost på en cafe på el Patio Alvear (kjøpesenter). For min del ble det crossianter og Ice Cappuccino, mens de andre hadde både iskaffe, toast og cappuccino italiano. NAM.
Image and video hosting by TinyPic
Yo y Cathlin (USA)! Hun er faktisk søstera mi når det kommer til musikk OG tv! Begge hører på den samme musikken, mener at Phoenix er gud og kan se oss ihjel på Skins. Hun har nettopp lasta ned hele sesong 3, så snart blir det vel Skinsmaraton på oss.
Image and video hosting by TinyPic
Laura (Tyskland).
Image and video hosting by TinyPic
Ditte (Danmark) og Paula.
Image and video hosting by TinyPic

Etterpå gikk jeg til huset til besteforeldrene mine for å spise lunsj der sammen med småsøstrene mine. Der hadde de både sitroner, appelsiner, olivener og druer i hagen! Umodne enda så klart, men i februar/mars skal de visstnok være modne!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ana Paula: "Marta, sacar una foto!"
Image and video hosting by TinyPic
Ana Paula: "Y con el Tito tambien!" Hun er så sinnsykt søt!
Image and video hosting by TinyPic
Husker dere at jeg sa at Abuelo tidligere var "oppdretter" av fugler og at han hadde vunnet mange priser for fuglene sine osv? Vel, her ser dere noen av de.
Image and video hosting by TinyPic
Abuelo og Guadalupe som kverner frø til fuglemat. I bakgrunnen ser dere alle burene, men egentlig er alle veggene i hele rommet dekket av fuglebur!

I morgen drar vi i klubben, hele familien igjen! Håper jeg treffer på folk jeg kjenner slik som forrige gang, hvis ikke kan det jo bli litt ensomt. Men jeg skal i hvert fall svømme, sole meg, lese bok, snakke spansk og spise Asado. Blir bra som vanlig!

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Syns det er så morsomt at du nevner det.. Kan selv se meg ihjel på Skins (har de tre første sesongene på dvd), og gjenkjenner de aller fleste overskriftene dine når du tar fra sangtekster. Samt band du har nevnt tidligere i innlegg, som Phoenix (nå) og Kråkesølv, osv osv.. Hehe

Espen sa...

For ett søtt lam!

Anonym sa...

Feliz cumpleanos! Gratulerer så mye med dagen, Marthe!! Hvordan feirer du?

Klem fra kusine Line