fredag 17. desember 2010

Spørsmålsrunde

13:38

Fikk en kommentar om jeg ikke snart skulle ha en ny spørsmålsrunde, og jeg burde vel egentlig tatt hintet etter å ha fått nærmere hundre-og-førti spørsmål tilsendt på mail her i forrige uke. Har fått en god del flere lesere i det siste også så det er vel sikkert noen som lurer på et eller annet.

Derfor, kjør spørsmålsrunde! Spør meg om hva som helst (relevant) inntil... jeg har fått greit med spørsmål.

Spør i vei!
Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

Martine sa...

Jeg har fått tilbud om plass med AFS til Argentina neste høst, så jeg har en del spørsmål til deg! :)
Hvor sannsynlig er det å få året godkjent?
Hvilke fag er de lureste å velge hvis en vil gå realfag, og vil bestå?
Hvordan har utvekslingsåret ditt vært så langt? Har du fått noe hjemlengsel?
Skal du få besøk av familen din mens du er i Argentina?

Kjempeflott blogg! =D

Inger Nielsen sa...

Hvor lett er det å bli kjent med nye?
Hvordan er klesstilen i Argentina i forhold til i Norge?
Hva er det beste og verste ved å være utveklsingsstudent i Argentina?
Er du nær vertsfamilien?

Cecilie sa...

Kunne du fortalt litt mer om familien din? Postet flere bilder av de/dere?
Savner du typiske norske ting? Spesielt mat?
Har du fått mange nære venner?
Kunne du tenkt deg å flyttet til Argentina senere i livet?

Solveig sa...

Hei!
Hvordan har det vært med språket? Var det vanskelig og forstå og å prate i starten, og merker du forandring far uke til uke eller?
Har du noen gang angret på at du dro på utveksling til et spansktalene land?

Anonym sa...

Er det lov å få besøk av familie eller venner?

Kunne du mye spansk når du kom?

Finnes det mange fritidsaktiviteter man kan gå på? F.eks dans?

Elsker å lese bloggen din, du er veldig flink!:)

Anonym sa...

hvordan er spansken din nå?
Hvilken linje går du i norge? Og skal du ta dette året om igjen i norge?

Anonym sa...

Jeg har fått plass i Argentina til høsten og er naturligvis nysgjerrig:)
mulig du har skrevet noe om det før, men jeg spør jeg siden jeg ikke har lest bloggen din før!
Hvordan er skolen? uniform? når begynner du og når slutter du?
Du har jo veldig lang sommerferie nå, hvordan er det? er det deilig, eller er det kjedelig?
Var folket åpne, eller vanskelig å komme i kontakt?
Opplever du noen store kultruforskjeller?
Tips til hva jeg på forberede meg på? Hva jeg bør ha med meg? hvordan jeg bør oppføre meg? osv..:)