søndag 26. desember 2010

Vacaciones

01.37

Hei dere, i morgen tidlig klokken 6 drar hele familien på ferie til Brasil! Nærmere bestemt Florianopolis i sørdelen av Brasil. Vi skal kjøre bil, så det blir noen drøye 30 timer hver vei, men jeg satser på å få tatt litt bilder mens vi kjører gjennom provinsene i Argentina. Skal være ca. 2 uker i Florianopolis før vi tar turen innom Iguazu og Paraguay. Kommer hjem rundt den 17. januar! Tar heller ikke med meg pc'n, men skal ikke se bort i fra at jeg kanskje kommer meg på en internettcafé. Vi får se!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nå håper jeg bare på fint vær! Det er jo ikke akkurat San Juan-vær med 38 grader og sol 29 dager i måneden i Brasil.

Me voy a Brasil por casi un mes, nos vemos el año que viene!

Ingen kommentarer: