søndag 5. desember 2010

Kanin på menyen

Endte opp med å være i klubben i hele 12 timer i går! Vi dro dit i 1-tiden, spiste hamburgere til lunsj sammen med en annen familie og solte oss ved barnebassenget (småsøsken vet dere). Jeg er egentlig ikke medlem i klubben enda, så jeg har ikke adgang til storebassenget (de spør om medlemsnummer), men når jeg gikk inn med Papi var det visst null problem, og det var bra for ved bassenget møtte jeg faktisk på noen jeg kjente! Klassevenner av Ago, men kan vel regne de som mine venner nå også tror jeg. Etter at vi hadde vært ved bassenget ei god stund og blitt passe rød (for min del i hvert fall) og fin, satte vi oss ned i gresset, i skyggen, og drakk cola og spiste kjeks. Var ikke tilbake med familien min før 11 på kvelden og da skulle vi spise asado.

Altså, det ble ikke bare asado; jeg spiste KANIN! Ikke noe jeg gjør igjen akkurat, for det eneste jeg klarte å tenke var "pobre conejo, pobre conejo, pobre conejo..." (stakkars kanin) mens jeg spiste. Æsj, æsj. Så begynte det å "regne" - vi snakker én eller to dråper, folk er livredd regn her - så da dro vi hjem i 01-tiden.

I dag skal vi ikke i klubben, men vi skal til "dammen" - Dique de Ullum - sammen med Agostina og familien hennes, og resten av storfamilien. Har bare vært der én gang før, og da var vi ute av bilen i ti minutter før vi kjørte tilbake til byen for å ta en cola. Så... ja. Satser på å få tatt litt bilder i dag!

P.S. Mamma: På mandag skal jeg ut og jogge! Klokka 8 på morgenen (hvis ikke dør jeg jo i varmen) i parken. YEAH.

1 kommentar:

Anonym sa...

det var da på tide!
M