tirsdag 14. desember 2010

Bursdagsfeiring

20:56

En blinkende blomsterkrans og 2 glowstick-armbånd senere er jeg egentlig ganske fornøyd med hvordan bursdagen min ble! Startet kvelden med masse folk i huset mitt, empanadas, pizza, chocotorta (kake) og bursdagssang på både spansk og norsk. Etterpå dro de fleste av oss ut for å danse, og det gjorde vi helt til klokka 6 på morgenen. Jeg var sliten og veldig fornøyd da jeg endelig kunne legge meg i alle fall!

Orker egentlig ikke legge ut så mange bilder her, men har lagt ut 30 (presentable) bilder på facebook så de som vil kan klikke seg inn HER. Hurra for åpen profil! Flere bilder fra torsdagen ligger på "bilder av" hvis noen er interessert i det også.
Image and video hosting by TinyPic
Dagens funfact: 
I dag brukte jeg 3 forsøk på å skrive "misunnelig". #1 missunellig, #2 misunnellig, #3 misunnelig. Det går da i det minste bra med spansk gramatikk da!

1 kommentar:

Anonym sa...

til 6 denne gangen ja, men ok, nå var det i det minste bussdagen, nei bzzzzdagen, eh bursdagen din :)
Mams