onsdag 19. januar 2011

Julegaver i posten

03.25

Hei dere! Jeg har vært kjempeopptatt den siste tiden så jeg har nesten ikke vært hjemme! I dag for eksempel stod jeg opp klokken 9 (!!!), tok bussen til klubben (familien var der fra før, men jeg orka ikke stå opp 8...) og solte meg, badet og drakk mate med Mami mens småsøstrene mine var på svømming. I 1-tiden dro vi hjem og spiste tidenes beste pasta (neida mammami, ingenting slår din!) før vi dro tilbake til klubben i 4-tiden for mer basseng og sol. I 7-tiden tok jeg bussen inn til sentrum for å hente de 3 pakkene som lå å ventet på meg på posten. Så dro jeg og kjøpte nye gladiatorsandaler og en shorts, før jeg møtte søte Charlotte fra Canada på café. I 10-tiden dro vi på middag med folk fra AFS, og jeg var ikke hjemme før 2 i natt!

Uansett, det egentlige poenget med dette innlegget var å fortelle dere at... Jeg har julestemning! De 3 pakkene inneholdt nemlig mengder med smash, marsipangriser, brente mandler, nøtter, pepperkaker (pulver vel og merke), juledrops fra kaffebrenneriet (min tidligere jobb), selbuvotter og to småpakker til småsøstrene mine, kjole, topp og øredobber og... SYKKEL! Wow.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Klærne og massemasse av godiset + pakkepakkene var fra mamma, sykkelen (som befinner seg i Norge naturligvis) fra både mamma og pappa, masse godis og kontopåfyll fra bestefar og godis fra en kjempegod venn som jeg av diverse grunner ikke har hatt så mye kontakt med i det siste. Dere er fantastiske!

Kanskje jeg lager meg et lite innlegg om hva jeg har fått/kjøpt i det siste. Kjekt å ha, kjekt å ha... He-he. Håper dere har det fint, for nå skal jeg sove!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk heldig du er :)
Mamma

Anonym sa...

litt rart å få votter da når du bor i Argentina!? Passet bedre med solkrem kanskje