torsdag 20. januar 2011

Nobody breaks my heart

 Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Ah, skins <3

Anonym sa...

Hei,

Det er ikke min sak, men jeg lurte bare på om du og Espen er sammen enda. Om utvekslingen har påvirket forholdet deres? Jeg har tenkt på å reise selv, men har kjæreste her i Norge som jeg har vært sammen med i to år.

Espen sa...

Jeg kan selv svare på den. Utvekslinga har påvirket forholdet vårt veldig mye. Vi er ikke sammen og sjansen er vel relativ liten også når Marthe kommer hjem, fordi vi mest sannsynlig har vokst fra hverandre. Jeg og Marthe har ikke noe kontakt nå, av uvisse grunner. Det er ikke så lett som man tror, når den ene parten først drar, da innser man det (:
Men ikke se bort i fra at det er en del som klarer det også.

Marthe sa...

Anonym: Vi er ikke sammen nå nei. Jeg tror ikke det bare var utvekslinga som hadde noe med det å gjøre, men ting som allerede hadde vært der lenge uten å gå nærmere inn på det. Ei venninne av meg som er i USA nå er fortsatt sammen med kjæresten sin og så vidt jeg har forstått går det veldig bra enda! Så ja, begge deler er mulig, men har du lyst å reise - GJØR DET!

Anonym sa...

Takk for svar - av begge to!

Er det Hedda du tenker på? Jeg leser bloggen hennes også :)

Jeg tror nok jeg kommer til å være hjemme i løpet av vgs, men reise ut etterpå. Så får jeg se om det blir sammen, eller alene.