mandag 31. januar 2011

She could be found out dancin'

02.06

Hei dere! Var uten internett i to dager, så de forrige innleggene var faktisk forhåndsskrevet. Flaks for å si det sånn. Fant jo naturligvis ut etter to dager med datatørke at det bare var en ledning som var koblet ut. HEHE. Smart.

Uansett, har ikke så innmari mye interessant å komme med. Jeg har sommerferie og tilbringer den som ferier flest. Er veldig mye i klubben med familien og griller Asado, bader i bassenget, soler oss og har familietid rett og slett. I helgene går jeg ut, gjerne både fredag, lørdag og søndag og er ikke i seng før 6 morgenen etterpå. Er også mye ved bassenget med venner, i bursdager og henger rundt med bra folk.

Forrige helg var vel kanskje en av de beste på kjempelenge! Fredagen dro jeg ut med Charlotte (Canada, fransk), Kirstin (Canada, engelsk) og Emma (Frankrike) for å spise og prate (endelig fikk vi catcha up!) og etterpå dansa helt til morgenen kom, og jeg lå jeg over hos Charlotte. På dagen dro vi i klubben som vanlig med sol og basseng, før jeg på natta dro ut sammen med Agostina, Mica og ei jeg ikke husker hva het, til et utested som ligger langt ute i ingenmannsland. Nesten. Sykt stor klubb (alle klubbene er forresten utendørs på sommeren) men ubeskrivelig mye mennesker! Fant heldigvis mange venner, så var ikke alene den natta for å si det sånn. Etterpå dro vi på "after" og var ikke hjemme i huset til Agostina før klokken 9 på morgenen, og så sov vi helt til 3.

Søndagen ordnet vi til en liten samling i huset til Agostina fordi hun var alene hjemme, så vi endte opp med gitarspilling av the Strokes, brettspill (fantasi på spansk...), brae folk og god stemning. Onsdagen endte jeg opp med å gå ut igjen, fordi det var bursdagen til en av mine beste venninner her, Ana. Og så var jeg ute igjen lørdagsnatta med jentene fra AFS igjen. Wow, slitsomt liv!
Image and video hosting by TinyPic
Noen av jentene i bursdagen til Ana. Ana er ironisk nok ikke med på bildet.
Image and video hosting by TinyPic
Kirstin y yo.
Image and video hosting by TinyPic
Charlotte y Cathlin (USA).
Image and video hosting by TinyPic
Håret mitt ser forresten fett og jævlig ut fordi det var vått av skum. Dere vet, sånne spraybokser som inneholder skum som blir delt ut hver natt.
Orker ikke lese korrektur, er det feil så er det feil. Lev med det og smil. Skal få most sammen noen flere innlegg snart, deriblant en tegning til!

Ingen kommentarer: