onsdag 23. februar 2011

Halvtårsfeiring på Baró

14.57
Image and video hosting by TinyPic
De siste dagene har vært utrolig fine, og jeg har nytt de hvert sekund. Lørdagen var jeg ute sammen med Ago, Ceci og Flor. Vi hadde ikke fått tak i free (gratis inngang) denne gangen, så det endte opp med at jeg gikk rundt til fyrer som stod alene for å spørre, med tidenes mest sjarmerende aksent; "Hei, jeg er fra et annet land, visste du det? Tingen er den at det er kjempedyrt her, og... Har du free?" Og etter 3 forsøk (en sa han ikke hadde, men når han fikk om en liten stund skulle han finne meg first thing) fant jeg en som ga meg 4. Ergo slapp vi gratis inn og hurra for det.

Søndagen var det familiemiddag i huset til Abuela med hele familien samlet. Masse god mat, prating, fliring og blidetaking. Det er akkurat det samme hver gang alle møtes og jeg elsker det!
Mandagen dro jeg hjem til Ceci sammen med Ago, Flor og noen flere venner (vi var 8 til sammen) på kvelden/natta, hvor vi bare satt ute på fortauet, drakk cola og prata. Var hjemme klokka 6 på morgenen, men hadde hatt det kjempefint!

I går dro vi jentene i AFS (wow, vi er så få nå!) til sentrum for å "feire" et halvt år i San Juan! Tiden går så sinnsykt fort og vi ble bare sittende og prate og prate og prate på café hele ettermiddagen. Naturligvis dro vi på caféen Baró som har blitt et stamsted for oss jentene. Denne gangen tok jeg en del bilder, som dere kan se under!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Alfajor Santafesino.
Image and video hosting by TinyPic
Cathlin - USA, Charlotte - Canada, Ditte - Danmark.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Anonym sa...

Stilig kafé og stilige jenter :)