mandag 28. februar 2011

Charly Garcia på Fiesta del Sol

22.59 

Ok - oppdatering. På torsdag var jeg på konsert med en av de største rocke"heltene" i Argentina! Charly Garcia. I forbindelse med la Fiesta del Sol, som varer en uke, kommer det artister fra hele Argentina og spiller på uteområdet foran mer enn 30-40 000 tilskuere. Selv om jeg ikke hadde hørt all verden av sangene hand tidligere, men etter å ha vært på konserten har det nesten vært det eneste jeg har hørt på! Charly er kjent for å ødelegge ting på scenen, knuse gitarer, avbryte konserter, nekte og synge etc. og selv om jeg (vi) hadde håpet han kom til å gjøre noe, var 2 mikrofoner det eneste han kasta.

Det var sinnsykt mye folk på området, og siden det var plassert stoler på de fremste plassene stod alle på stolene sine. Så vi fikk nesten ikke sett noe. Heldigvis er en av kompisene mine typ. 2 meter, så jeg fikk sitte på skuldrene hans under noen sanger. Og jeg fikk sett alt. ALT. Skulle så sykt hatt kameraet mitt der og da, for det var fantastisk. Dro sammen med Agostina og to kompiser om noen skulle lure, og vi var ikke hjemme igjen før 5 fordi konserten slutta så sent! Sov siesta dagen etterpå for å si det slik.
Bildet under er fra konserten i San Juan.
Image and video hosting by TinyPic
Charly Garcia - Demoliendo Hoteles


Charly Garcia - Tu Vicio

(Tenkte bare å komme med en liten note til alle som lurer på kulturforskjeller og hele pakka der, og da tenkte jeg bare å nevne dop (marihuana) som en ting. Det er overalt her nede, kjempebillig og mange røyker det. Folk på min alder også. Vet hvordan røyken luktes nå, for på konserten var det en konstant eim av marihuana i folkemengden og jeg fikk fortalt av vennene mine at det var marihuanarøyken jeg lukta. Og slapp av familie og AFS, jeg har verken røyka eller kommer noensinne til å gjøre det, nevner det i forbindelse med konserten bare)

Ingen kommentarer: