lørdag 26. februar 2011

"Ny" hund

19.49

Har sittet og sett gjennom bilder fra det siste halvåret og funnet ut at med alle de utseendene som bikkja har hatt siden vi fikk han, skulle man nesten tro at vi har hatt 5 forskjellige hunder. Nesten. Uansett, nå har vi tatt han med til frisøren så nå har vi faktisk fått han tilbake med puddelsveis. Da Guadalupe og Ana kom inn på rommet mitt for å vise han fram tenkte jeg først "I svarte, enda en hund?", for jeg trodde helt blodseriøst at det var en annen. Jaja, slik ser han i hvert fall ut nå:
Image and video hosting by TinyPic
Puddel. Fin? Nja. Myk er han i hvert fall.

2 kommentarer:

Anna Liisa Upsal sa...

Hei! Fant bloggen din just og du skriver så utrolig bra! Bladde helt tilbake til før du dro og har lest alle innleggene dine! Snakk om go prioritering, haha :D Jeg er også på utveksling, men jeg er i Australia. Så at du også ville dit :-) Må ha vært så vanskelig i begynnelsen! Tror aldri jeg hadde klart å snakke spansk hele tiden. Ok om jeg linker deg?

Marthe sa...

Så koselig! Haha, og likte prioriteringen din ja. Hadde lyst til Australia i utgangspunktet, men siden det var så dyrt ble det ikke noe av. Men trives uansett bra her! Helt greit om du linker meg:-)