torsdag 17. februar 2011

Nytt design

Image and video hosting by TinyPic
Har endret litt på designet mitt nå, og da spesielt overskriftene og datoene. På bildet over ser dere det slik det skal være, og slik jeg ser det, men jeg mistenker at ikke alle ser det på samme måte. Har jeg rett? Hvordan ser dere teksten?
Skal prøve å lage ny header også, men vi får se hva jeg gidder. Føl dere fri for å sende inn da, ha-ha.

Edit: Ser ut til at det fungerer nå. Var bare det at de første timene etter jeg hadde endret så jeg all teksten i type stygg Arial-format. Lurte bare på om det var likedan for dere eller ikke. Nå fungerer det i hvert fall!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Likte det nye designet :)

Eirin sa...

jeg ser det sånn det skal være :)
Firwfox ftw

Cecilie sa...

Ser likt ut her

Malin sa...

Ej ser den slik ja! :))

Omana sa...

ser veldig fint ut hos meg!