fredag 4. februar 2011

Vi skal til Mendoza!

02.37

Må bare dele et lite gullkorn Guadalupe kom med i dag under lunsjen:

Marthe: Vil du at jeg skal skjære det i biter?
Guada: Neida, jeg vet å skjære, det er kniven som jukser!
Image and video
 hosting by TinyPic
Haha, lo godt da for å si det sånn. Har nettopp kommet hjem fra avskjedsfesten til en tidligere utvekslingsstudent som skal tilbake til New Zealand etter å ha vært her på ferie. Spiste pizza og snakket masse med de andre fra AFS. Jentene var der uheldigvis ikke siden de har begynt på universitetet og måtte studere. Jaja.

Og i dag etter at jeg våknet etter siestaen i 7-tiden (sov 4 timer i strekk, halleluja), ble jeg møtt av Guadalupe som fortalte meg at vi skulle til... Mendoza denne helga! Hadde egentlig gledet meg til å dra ut med Agostina igjen, men har kjempelyst til Mendoza også! Mendoza er en by som er litt større enn San Juan to timer lengre sør. Vi skal ikke bo inne i selve byen, men på et spahotell litt unna. Satser på en liten stund i Mendoza også, for jeg har veldig lyst å se byen! I dette innlegget, hvis dere blar litt ned, kan dere lese mer! Drar altså i morgen tidlig klokken 10, ønsk meg god tur! Kommer sikkert ikke til å blogge før søndag/mandag.

Og, Cosquin Rock er et steg nærmere. Fikk snakket med kontaktpersonen min i dag og hun skulle snakke med AFS-presidenten her. Hun sa det skulle mye til for å få lov, eller om det var tid til å ordne alle papirene, men jeg krysser fingrene og håper på det beste. Det er snakk om godkjennelse, AFS Argentina må sende papirer til AFS Norge, som må sende papirene til mamma som må skrive under, og sende hele regla tilbake til San Juan. Via alle mellomstasjonene. Så slik det ser ut nå, er det ytterst sannsynlig, men jeg håper på det beste!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God tur til Mendoza!

Hege sa...

herlighet, den jentungen e nåke av det søtaste e he sett! :D

Anonym sa...

Kommer tilbake Marthe! haha