torsdag 24. februar 2011

Mest spilte sanger

15.07

Legger ut et bilde av de 25 mest spilte sangene mine (og de 25 etterpå) på iTunes for de av leserne mine som interesserer seg for hvilken musikk jeg hører på - jeg vet dere er der.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Og om dere lurer på om jeg har Spotify; joda, jada. Men jeg er så sjeldent innpå fordi de sangene jeg finner laster jeg ned slik at jeg har de på iPoden min (og kan bygge avspillingsstatistikk, jeg er et kontrollmenneske som vite), og dermed kan jeg ikke høre på spotify.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Luke Pritchard says: "And the kooks ?"

Marthe sa...

iTunes-lista mi fra august og utover. PC'n kresja jo i august, så alt ble sletta. Og Kooks har jeg ikke hør på veldig lenge! Elsker de likevel.

Camilla sa...

takk for tips :D